Bye bye, 2016!

Не знам откъде да започна с този пост. Може би това се дължи на факта, че 2016 беше много объркваща година не само за света, но и за мен самата. Много хора казват, че няма да я запомнят с хубави неща, но за мен не е така. Тази година научих много важни уроци, създадох много нови приятелства и се забавлявах истински. Ето я и моята 2016:

Малко ми е трудно да раздробя изминалата година на няколко важни части, но ще се опитам да го направя. Равносметката си за 2015 започнах с броя на прочетените книги и така ще сторя и сега. За разлика от преди, през 2016 не си сложих цел в Goodreads. Забелязвайки липсата на достатъчно свободно време, смених първоначалното число от 50 на само 1. Не си давах никакъв зор откъм четене през последните 12 месеца и от една страна съжалявам за решението си, защото се запознах с (едва) 30 заглавия, но от друга не, защото по този начин забелязах колко наистина бих чела, ако нямах никакви нормативи за покриване.

Книгите, които прочетох през 2016 (любимите ми са с удебелен шрифт):

„Girl Online“ – Зоуи Съг

„И заживели щастливо“ – Кийра Кас

„Медната ръкавица“ – Холи Блек и Касандра Клеър

„Гръцките герои на Пърси Джаксън“ – Рик Риърдън

„И други истории“ – Георги Господинов

„Естествен роман“ – Георги Господинов

„Короната“ – Кийра Кас

„Връзка“ – Рейнбоу Роуъл

„Нощта е действие“ – Илиян Любомиров

„Преди да се родя“ – Ивайло Петров

„Момичето от влака“ – Паула Хоукинс

„Електра“ – Еврипид

„Антигона“ – Софокъл

„Едип цар“ – Софокъл

„milk and honey“ – Rupi Kaur

„Огненият престол“ – Рик Риърдън

„Сянката на змея“ – Рик Риърдън

„Домът на мис Перигрин за чудати деца“ – Рансъм Ригс

„Изпитанията на Аполон“ – Рик Риърдън

„Ужасният немски език“ – Марк Твен

„Хари Потър и прокълнатото дете“ – Дж. К. Роулинг, Джон Тифани и Джак Торн

„Парченца от нашия живот“ – Хелън Дънбар

„The Amazing Book Is Not On Fire“ – Дан и Фил

„Прикачен“ – Рейнбоу Роуъл

„Ромео и Жулиета на село“ – Готфрийд Келър

„Girl Online на турне“ – Зоуи Съг

„A Work in Progress“ – Конър Франта

„Holding Up The Universe“ – Дженифър Нивън

„Невидимите кризи“ – Георги Господинов

„Бронзовият ключ“ – Холи Блек и Касандра Клеър

Откъм учене 2016 също беше добра година – успях да усъвършенствам немския си до такава степен, че да мога почти безпроблемно да разговарям с германци (като изключим учителя ни по немски, пред когото винаги си глътвам граматиката поради някаква причина). Влязох в една от двете Leistung паралелки в училище и за моя изненада оценките ми са главно шестици (в осми клас не беше така). Но освен училищни, усвоих и някои важни уроци за живота. Научих се да правя всичко необходимо, за да сбъдвам мечтите си, да вярвам в себе си, да се приемам такава, каквато съм външно и вътрешно и най-вече – да се обичам и никога да не правя компромиси, що се отнася до моето собствено щастие.

През 2016 създадох много нови и истински приятелства, които не би заменила за нищо на света. Това се дължи най-вече на промяната на класа. Макар и понякога да ми липсва 8″е“, 9″в“ сега, все пак се радвам, че избрах да уча в Leistung, защото в противен случай никога нямаше да се сближа дотолкова с приятелите си от 9″е“. А фактът, че не сме в един клас, не пречи на мен и на старата ми компания да прекарваме време заедно.

Голяма част от изминалата година за мен е музиката, която слушах. През 2016 се обсебвах от артисти, творящи в коренно различни от любимите ми жанрове, и слушах песни, които преди никога нямаше да предположа, че биха ми харесали. В този плейлист съм събрала около тридесетина от любимите ми за 2016.

one-lovely-blog

2016 не беше от най-успешните години за блога ми, най-вече защото не писах толкова редовно, колкото преди, но това не е никакъв проблем за мен. Всичко си има възходи и падения. През 2016 бях доста по-заета от предишни години, затова не намирах толкова много време да пиша тук. През 2017 ще се опитам с нова мотивация да съм по-активна в сайта си. Имам много нови идеи и нямам търпение да ги осъществя до една.

2016 беше далеч от това да е перфектна, но ме научи на много неща. Сега се намирам по-близо от всякога до човека, когото искам да бъда. Ще продължавам и занапред да опитвам нови неща и да търся себе си по този начин, а засега мога да кажа само, че се радвам за всичките изпитания, на които ме подложи изминалата година, защото без тях нямаше да съм такава, каквато съм сега. Благодарна съм и за всичките приятели и роднини, които са били до мен през последните 12 месеца и са изживели с мен всички тези прекрасни моменти! И не на последно място – благодаря на всеки човек, който е чел блога ми, без значение дали е било само една статия или е следял всичко, което публикувам.

Надявам се 2017 да е изпълнена с щастие, късмет, любов и здраве и не на последно място – успехи и сбъднати мечти за всички ни! Весело посрещане на новата година :)

Вашият коментар

