YouTube клипове, които да ти донесат празничното настроение – Blogmas #2

Има няколко неща, за които може би никога не бих се изморила да говоря – за любимите ми книги, за музиката, която означава най-много за мен, за приятелите ми и за забавните моменти, които съм прекарвала с тях, и не на последно място – за YouTube. Миналата година имах рубрика, в която препоръчвах канали, които гледам непрекъснато, и нямам идея защо престанах да я водя. С днешния пост смятам да си наваксам за отсъстващите препоръки на YouTuber-и, като споделя някои от най-обичаните от мен видеа на празнична тематика, които ме правят още по-нетърпелива за 25. декември, отколкото вече съм.

Нека започна плейлиста си с това симпатично видео на CutiePieMarzia, което е толкова елегантно обработено и естетически задоволяващо, че ми се е случвало да го гледам по няколко пъти един след друг само за да уловя и най-малките детайли:

Вторият клип, който всеки път успява да стопли сърцето ми, е сравнително новата песен на Carrie (или ItsWayPastMyBedTime), която също като коледните филми предава посланието, че винаги е най-добре да прекарваш празниците близо до хората, които обичаш най-много, или на мястото, където се чувстваш наистина у дома си. (Заслужава си да изгледате това до самия край).

За тези от вас, които обичат готвенето, мога да препоръчам това видео, благодарение на което се мотивирах да се опитам да направя нещо вкусно за ядене:

Следващия вид клипове, които съм подбрала за коледния си плейлист, са скечовете. Трите, изредени по-долу, са едни от любимите ми и съм ги гледала толкова пъти, че помня някои части от тях наизуст.

(Не пренебрегвайте заглавието, ако не сте готови за наистина странно клипче)

Напоследък не следя много хора от BookTube общността, но Sasha Alsberg продължава да ми бъде интересна и най-редовно я гледам. Докато подбирах видеа за този пост, се сетих за това и понеже книгите са голяма част от блога ми, нямаше как да пропусна да го включа:

Следват два комедийни клипа, показващи празниците и хората по празниците в аспекти, в които рядко ги виждаме покрай цялата им идеализация в медиите:

И последно, но не на последно място – един малко по-дълъг клип за всички хора, които  1) харесват влогове или 2) просто като мен харесват кого лъжа, обожават Дан и Фил. От целия този плейлист може би най-много обичам това видео и вероятно съм гледала десетки пъти.

Като за край на този пост искам да поздравя всички с новата ми любима коледна песен, която можете да чуете, като кликнете тук :)

Вашият коментар

