Christmas Wishlist 2016 – Blogmas #1

Коледа наближава и с всеки изминал ден се чувствам все по-щастлива въпреки наближаващите контролни и класни работи. Последната седмица си мислех как да предам от доброто си настроение на читателите си и стигнах до заключението, че би било интересно да се опитам да взема участие в Blogmas. За незапознатите – целта на тази рубрика е всеки ден до Коледа да публикувам нещо, което по някакъв начин да е обвързано с празника. Но понеже не смятам, че ще имам достатъчно време и идеи, реших малко да променя концепцията и да правя нови постове само когато мога. За момента съм измислила седем различни публикации, но нищо чудно до 24-ти декември да станат повече или напротив – да реализирам по-малко от планираното. Във всеки случай – това ще бъде един прекрасен начин да се измъкна от творческия застой, в който се намирам, дори това да трае само за един месец.

В първия пост от поредицата смятам както миналата година да споделя какви са желанията ми за Коледа. От една страна – защото е забавно да пишеш за това, от друга – защото мога да улесня родителите си или човекът, който ще бъде тайният ми Дядо Коледа в училище. Ето го и тазгодишния ми wishlist:

Band merch

Проблемът при мен е, че изпълнителите, които харесвам, не са нито достатъчно известни, че да има дрехи с тях в магазините като „H&M“, но и музиката им не е толкова тежка, че да намеря техен merch в „На тъмно“, примерно. Затова единственият начин, по който мога да се сдобия с тениска на някой от любимците си, е да си я купя от ebay или от официалния сайт на музиканта/бандата (предпочитам второто, но и на първото бих се зарадвала. Надявам се да четеш това, тате.)

Албуми

Правя си колекция и до момента имам „Blurryface“ на Twenty One Pilots и „Smoke + Mirrors“ на Imagine Dragons. Много бих се радвала да получа който и да е от дисковете на „Fall Out Boy“, „Panic! At The Disco“ и „My Chemical Romance“ (трите ми любими групи).

Арт материали

Processed with VSCO with a6 preset
Непременно трябваше да се похваля с тази снимка от вчера.

В последните няколко дни ми се наложи три пъти да посетя магазини с материали за изобразителни и приложни изкуства (защо – ще споделя в някоя по-следваща публикация) и изведнъж ми стана носталгично за времето, в което доброволно сядах да творя нещо, при това най-редовно. Надявам се да започна отново да практикувам това свое хоби в ежедневието си и не само в часовете по рисуване :)

Малки слушалки

Понеже всичките, които някога съм имала, по някое време са спирали да работят без причина, а големите заемат прекалено много място в раницата ми.

Книги

tumblr_oelbdi3ehb1u0raf7o1_1280
Източник – westfallingforchaol.tumblr.com

Бих се радвала на която и да е книга, но има три специални, за които отдавна си мечтая. Две от тях са „The Amazing Book Is Not On Fire“ и „Dan and Phil Go Outside“ (очевидно от Дан и Фил) и третата е илюстрованата версия на „Хари Потър и стаята на тайните“.

Беше ми наистина забавно да пиша тази статия и се надявам да успея да публикувам нов Blogmas пост още вдругиден, когато се очертава да правя нещо интересно. Вие имате ли си определени неща, които много искате да видите под елхата?

Вашият коментар

