BookTube-A-Thon 2016 Wrap Up

booktubathon-wings1Преди няколко дни дойде краят на тазгодишното издание на BookTube-A-Thon! За втори пореден път завършвам с успех и съм много горда, макар и да си позволих да променя две книги от TBR-списъка си по време на четенето. Поздравления на всички, взели участие в събитието! Ето и как се справих аз:

Понеделник:

Този ден завърших една от седемте книги – „Антигона“ на Софокъл. Понякога ми беше трудно да възприема цялата поднесена информация и на моменти ми се налагаше да си припомням някой старогръцки мит. Въпреки това трагедията много ми хареса и се радвам, че ще я обсъждаме наесен в училище.

Вторник:

Приключих „Електра“ от Еврипид (мнението ми за която съвпада с това относно „Антигона“) и прочетох малка част от „Огненият престол“ на Рик Риърдън. Не отбелязах голям напредък този ден, но за сметка на това прекарах много време навън  – нещо, което не правя особено често през лятото.

Сряда:

Планирах да съм готова с четири от седемте книги до вторник, но не бях достатъчно мотивирана, за да го направя. На третия ден осъзнах, че ще се проваля, ако продължавам да чета по 100-200 страници на ден, затова замених „Градът на гладните“ с „milk and honey“ от Rupi Kaur и „Сияние на жена“ с „Едип цар“ на Софокъл. И двете четива завърших още същия ден, като и двете ги препоръчвам горещо. За „milk and honey“ искам да поговоря повече в някоя следваща публикация – можех да свържа почти всяка една поема с дадени моменти от живота си. Знам отсега, че ще препрочитам книжката често в бъдеще.

Четвъртък:

Този ден успях най-накрая да приключа с „Огненият престол“. Затваряйки последната страница, се чудех защо съм отлагала запознаването си с това четиво цели две години. Героите, сюжетът, стилът на автора – всичко това не е за пропускане. Нямам търпение да се запозная и с последната част от поредицата – „Сянката на змея“.

Петък – Събота:

„Домът на мис Перигрин за чудати деца“ на Рансъм Ригс е една прекрасна книга, която определено успя да се нареди сред любимите ми с оригиналността на персонажите си и на историята като цяло. Сигурна съм, че щях да я прочета по-бързо, ако не изпитвах страх да я чета нощно време.

Неделя:

Завърших „Скритият оракул“ на Рик Риърдън, успешно приключвайки и тазгодишния маратон. Книгата (както и всички други на автора) много ми допадна. Малко съжалявам обаче, че започнах нова поредица, преди всичките ѝ части да са издадени. Ще има да чакам много, преди да разбера как продължава и тази история.

Общият брой страници, прочетени от мен по време на BookTube-A-Thon-а, е 1 571 – повече в сравнение с миналата година. Надявам се и занапред да подобрявам собствените си постижения и да продължавам да се забавлявам така, както и по време на изминалата седмица :) Ако и вие сте взели участие – споделете в коментарите кои книги сте прочели или дайте линк към своите постове!

ПП: С няколко приятелки създадохме група във Facebook за всички български буук блогъри (като най-големи заслуги имат Ева и Лин, на които им хрумна тази чудесна идея). Всеки, който има сайт за книги, може да се присъедини тук.

Вашият коментар

