The Quotes Book TAG

Преди известно време бях предизвикана от Вик да направя този таг, но поради задачи покрай училище ми се наложи да го напиша и публикувам чак сега. Определено се забавлявах много при изпълняването му – припомних си някои любими цитати и открих много нови такива. Не отбелязвам конкретен човек, но нека всеки, който иска да направи тага, да се чувства поканен :)

katie-leask-photography-la-coco-noire-reading-list-book-007
източник

1. Отвори книгата, която те въведе в четенето, и напиши любимия си цитат от нея или просто първия, който ти хване окото. 

„Бях сигурен, че я оставям в добри ръце. Нейните собствени.“ – „Похитителят на мълнии“ от Рик Риърдън.

2. Напиши любимия си цитат в този момент. 

„Nothing makes you quite so aware of a person’s presence as the loss of it“ – „Короната“ на Кийра Кас.

3. Цитат от една от любимите ти книги.

„Why don’t you understand?“

He looks up at me and his eyes are so full of pain and devastation it actually takes my breath away. My hands are shaking.

„Understand what–?“

„I love you“ – „Възпламени ме“ от Тахара Мафи.

4. Цитат на любимия ти автор, който не е нужно да е от някоя книга, даже е препоръчително да не е.

“We do not need magic to transform our world. We carry all the power we need inside ourselves already.” – Дж. К. Роулинг.

5. Отиди до рафтовете и избери книга, която съответства на номера ти в клас, а ако не си ученик – номера на буквата, с която започва името ти. 

„Дълбоко в душите си ние всички се обичаме и когато видим болката на друго човешко същество, не можем и ние да не сме наранени“ – „Как да бъдеш популярна“ от Мая ван Уейгънън.

6. Любим цитат от края на книга.

„Всичко беше наред.“ – „Хари Потър и даровете на смъртта“ от Дж. К. Роулинг.

7. Вземи някоя случайна книга и напиши първите няколко изречения, на които се спрат очите ти.

„- Все още ме интересува какво става с теб, Рач – казва и аз бързам да отместя поглед, за да не види сълзите в очите ми. Но той знае, разбира се, слага ръка на рамото ми и казва:

– Съжалявам“ – „Момичето от влака“ на Паула Хоукинс.

8. Цитат от книгата, която четеш сега.

„Страхът е с къси крака, не стига далеч, беше ми казал веднъж татко. За да изчезне, трябва да тръгнеш след него, да го дръпнеш за ръката и да го погледнеш право в очите.“ – „Самодива“ от Краси Зуркова.

9. Направи изречение от заглавие на книги.

„Град от звездна светлина“ – „Град от кости“ на Касандра Клеър + „Дни на кръв и звездна светлина“ от Лейни Тейлър.

10. Кой цитат би си сложил/а на чаша или тениска?

„Some secrets only gave themselves up to those who’d proven themselves worthy“ – „The Raven Boys“ by Maggie Stiefvater.

11. Кой цитат те описва най-добре?

„Аз обичам да пиша, но обичам и много други неща. Може би от всичко съм най-добра в писането. И най-много обичам да пиша. Сред думите се чувствам като у дома си.“ – „Всички наши места“ на Дженифър Нивън.

Вашият коментар

