Books I want to read ASAP

Тези от вас, които са ми приятели в GoodReads, сигурно знаят, че за предстоящата година съм си поставила само една единствена книга като цел. Не планирам да прочета само толкова, разбира се. Работата е там, че през 2015, когато така усилено се стремях да прочета общо 45 книги, изгубих самото удоволствие от четенето. През 2016 искам да се запозная с толкова романи, колкото желая, и в настоящата публикация ще представя списък на тези, които са ми най-интересни:

Processed with VSCO with hb2 preset
Номер 1.

2. „Дни на кръв и звездна светлина“ и „Сънища за богове и герои“ от Лейни Тейлър. И сюжетът, и героите бяха наистина оригинално представени в първата част от поредицата – „Създадена от дим и кост“. Много бих искала да разбера какво се случва с историята по-нататък.

3. „Короната“ от Кийра Кас. Книгата предстои да излезе към края на пролетта и ще бъде заключителната част на „Изборът“, която е една от любимите ми поредици.

4. „Връзка“ от Рейнбоу Роуъл. Харесвам стила на авторката и не мисля да пропускам което и да е от произведенията ѝ, излязло на български.

5. „Тъмна дарба“ – Александра Бракен. За писателката научих от booktube-общността, а след прочита на „Принцесата, разбойникът и фермерското момче“ съм убедена, че искам да включа „Тъмна дарба“ към прочетените за 2016 книги.

6. „Girl Online on Tour“ – Zoella. „Girl Online“ беше далеч от перфектното, но въпреки всичките клишета ми хареса. Затова чакам с нетърпение да се запозная с продължението на историята на Пени и Ноа.

7. „Момичето от влака“ – Паула Хоукинс. Романа закупих спонтанно, а по принцип винаги планирам какво ще си взема. Анотацията беше достатъчно интригуваща, за да ме накара да сложа книгата в TBR-списъка си.

8. „Бунтовници“ и „Предани“ на Вероника Рот. Не знам дали ще успея, но мразя да зарязвам книги и да не довършвам поредици. „Бунтовници“ не мога да прочета по-надалече от 30-та страница, а за „Предани“ съм спойлната, но все пак ще се опитам.

9. Тетралогията „Лунните хроники“ на Мелиса Майер. След добрите отзиви на толкова много блогъри няма как да не ги поставя отгоре върху купчинката.

10. Поредицата „Стъкленият трон“ от Сара Дж. Маас. Толкова много съм чела за нея в блогърското общество – има както и позитивни, така и негативни мнения, но все пак смятам, че си заслужава прочита. По принцип усещам предварително, че едно нещо ще ми хареса, и имам такова чувство за тези книги.

11. „Огненият престол“ и „Сянката на змея“ на Рик Риърдън. Манията ми по чичо Рик отдавна спря да бъде толкова силна, колкото беше, но както споменах, мразя да зарязвам поредици недочетени, а и освен това първата книга беше прекрасна, затова и тази година ще дам шанс на Картър и Сейди.

12. Поредицата „Песен за огън и лед“ на Дж. Р. Р. Мартин. Когато кажа, че не съм чела „Игра на тронове“ и че не съм гледала дори и епизод от сериала, ми отговарят, че пропускам много. Смятам най-накрая да поправя тази своя грешка.

13. Трилогията „Домът на Мис Перигрин за чудати деца“ от Рансъм Ригс. Книгите изглеждат адски интересни, а фотографиите в тях само засилват желанието ми да ги прочета.

14. „Алена кралица“ и „Стъкленият меч“ от Виктория Айвярд. Много от приятелите ми ги харесаха и смятам, че ще успят да ме завладеят.

15. „The Dream Thieves“, „Blue Lily, Lily Blue“ и „The Raven King“ на Maggie Stiefvater. Признавам, че „The Raven Boys“, първата част от поредицата, ми вървеше много бавно, но въпреки това ми се услади адски много и не смятам в никакъв случай да пропускам другите части.

Това бяха повечето от книгите, които желая да прочета най-силно до края на настоящата година. Много ще бъда щастлива, ако ми направите някои предложения за списъка в коментарите!

Ще завърша този пост с малък life update: с Миш, Вик и Ева се видяхме за първи път този уикенд и беше незабравимо. Ако искате да прочетете подробности около срещата ни, непременно погледнете поста на Миш :)

One thought on “Books I want to read ASAP

  1. Страхотен пост ♥ задължително трябва да прочетеш „Алена кралица“ и „Стъкленият меч“ ♥!!Те са просто … еонеохнео ♥ Това е една от любимите ми поредици ! С нетърпение чакам да излезе и третата книга! Аз също съм чела доста неща за „Стъкленият трон“ и съвсем скоро смятам да я започна ♥

    Liked by 1 person

Вашият коментар

