Music Favourites #2

В днешната публикация ще продължа с темата за музиката и ще споделя няколко от групите и изпълнителите, които не мога да спра да слушам напоследък. Ето ги и тях:

1. Panic! At The Disco

1280x720

Групата открих през 2014 покрай онлайн приятелите ми. Веднага изслушах някои от най-известните им песни, после си пуснах и няколко от албумите им. Още от тогава ми харесват много, но покрай някои от бандите и изпълнителите, споменати в предишния ми пост на тази тематика, отложих запознаването си с цялото им творчество до тази година. В момента групата е съставена само от Brendon Urie, който освен че е вокалист, свири и на различни инструменти. Харесва ми, че всяка песен на Panic! At The Disco носи свое собствено настроение и може да те зареди с оптимизъм или напротив – да те замисли върху сериозни теми. Гласът на Brendon е прекрасен и достига както много високи, така и много ниски тонове.

2. Melanie Martinez

tumblr_ngszhbrMYC1r61jhpo1_1280

Още с първата песен на Мелани, която чух, се влюбих. В днешно време като че ли малко артисти се стремят да се открояват от останалите, а тези, които го правят, са доста внимателни в това отношение. Е, Мелани безстрашно прекрачва всички граници на характерното и създава собствен уникален и лесно разпознаваем стил. Песните ѝ звучат наистина спокойно и ако не се заслушаш в текста или ако не знаеш добре английски, не би предположил колко важни теми засягат. А най-впечатляващо нещо е, че текстовете са написани не от кой да е, а от самата изпълнителка. Друго нещо, което обожавам, като става дума за Мелани, е това, че песните ѝ от албума Cry baby разказват интригуваща история, която всеки може да проследи тук (всеки  две страници съответстват на песен от диска).

3. The 1975

the_1975_0_1450114439

Благодаря на приятелката ми Лора, че ми показа тази невероятна група, по която се вманиачих още с чуването на първата песен. Има нещо различно при The 1975, нещо, което прави музиката им толкова уникална. Харесва ми как някои от песните им като Me и fallingforyou са бавни и хармонични, а други като The city и Girls могат да те вдигнат на крака и да те накарат да танцуваш. Не знам какво повече да кажа – може би човек трябва да се докосне сам до музиката им, за да разбере какво значи тя за мен.

4. Alessia Cara

landscape-1436474853-truax-alessia-portraits-200-re

Alessia Cara е като говорител на всички аутсайдери, които както се казва в песента ѝ Here, биха предпочели да стоят вкъщи, вместо да живеят типичният тийнейджърски живот, включващ купони и силна музика. Приятелката ми Мони ми показа тази песен, която успя да ме заинтригува и да ме накара да се запозная и с останалата част от творчеството на изпълнителката. Мога да кажа със сигурност, че Аlessia Cara успява да съчетае по прекрасен начин модерното със своя собствен стил, което е може би главната причина защо песните ѝ са толкова обичани от хора с най-различни вкусове.

Това е любимата ми музика в момента и много ще се радвам, ако споделите в коментарите дали ви допада, както и някои от вашите любими изпълнители напоследък :)

2 thoughts on “Music Favourites #2

Вашият коментар

