25 Facts About Me

Напоследък този доста подобен на таг пост стана популярен не само сред youtuber-ите, но и сред блогърите и реших и аз да го направя :) Изглежда като интересен начин да предоставя малко повече информация за себе си на читателите си (макар и по-голямата част от живота ми да е вече споделена в интернет, хаха).

01
Нулев факт – това е една от най-любимите ми снимки на мен, ако не и любимата.

1. Обожавам да си водя дневници и винаги да записвам мислите си след някой изморителен (или забавен!) ден в училище.

2. Напоследък започнах да пиша освен проза и поезия. В някои случаи намирам вторият за много по-добър начин на изразяване на емоциите ми.

3. За разлика от повечето ми съученици, аз обичам да ни раздават нови сборници, учебници или помагала.

4. Мечтите и целите си меня постоянно, но тези, които споделих в блога си преди 2 години, още важат.

5. Най-голямата ми амбиция в момента е да завърша университет в Германия и след това да заживея там или във Великобритания.

6. Освен това искам да работя като писател, блогър и журналист.

7. Харесвала съм много момчета, но не смятам, че някога съм се влюбвала.

8. Тази година е възможно да получа своя собствена стая и единственото изискване за нея, което имам, е тя да има огромна библиотека.

9. Като говоря за книги, чета повече в е-формат. Притежавам (едва) 57 хартиени копия.

10. На четиринадесет години съм, но все още спя с плюшени играчки в леглото си и не се срамувам от този факт.

11. Много по-ниска съм в сравнение с приятелите си, но това никога не е било проблем за мен.

12. Много обичам да пазарувам и мога да прекарвам с часове в магазините, без значение дали те са за дрехи, за обувки или за книги.

13. Любимите ми цветове са виненочервено, черно и бяло и повечето ми дрехи са в тази гама.

14. Нощна птица съм. Главно защото точно през нощта ми хрумват най-добрите ми идеи за разкази и блог-постове (и защото най-вече тогава ми идва музата да чета).

15. В началото на всеки месец си измислям по една публикация за всяка предстояща седмица, но рядко спазвам плана.

16. Обожавам класа си и винаги чакам с нетърпение края на ваканциите, за да мога отново да се видя с приятелите си.

17. Любимите ми booktuber-и са Ariel Bisett и Sasha Alsberg – мога да гледам клиповете им с часове, без да ми омръзне.

18. Винаги държа да дочитам книгите, които съм започнала, дори и те да не ми харесват.

19. Имам чувството, че през цялото време чакам нещо с нетърпение. В момента това е ежегодният „Фашинг“ на 91. НЕГ.

20. Не съм спортна натура и до четвърти клас постоянно сменях различните физически активности. Баскетболът обаче успя да задържи интереса ми по някакъв начин за цели три години.

21. Една от най-добрите ми приятелки в момента се намира на другия край на земното кълбо – с Динда се запознахме в първи клас и тя е човекът, който ме запали по индонезийските танци. За жалост престоят ѝ в България бе едва четири години и в началото на пети клас тя се върна в Индонезия.

22. През първия срок с класа ми си имахме традиция – да излизаме всеки петък след часовете и да посещаваме някое интересно място. Често се случваше да се отбиваме в близките заведения, но в някои други случаи сме обикаляли целия център на София.

23. Обичам да се запознавам с интересни хора чрез интернет. С някои от онлайн приятелите си вече съм се срещала, други живеят на противоположния край на страната, но дистанцията никога не бива да е пречка.

24. Последната песен, която слушах, преди да отида на матурата по БЕЛ, беше „I’ve Got All This Ringing In My Ears And None On My Fingers“ на Fall Out Boy и тъй като се представих отлично на изпитите, винаги пускам точно нея, когато имам нужда от малко късмет.

25. Обсебена съм от идеята всичките снимки в инстаграма ми да си подхождат една с друга.

Вашият коментар

