„И заживели щастливо“ от Кийра Кас

97895427159311447773626

След като миналото лято прочетох цялата поредица на Кийра Кас за по-малко от седмица, дълго не можах да я изкарам от мислите си. Не успявах да се примиря с факта, че петата и последна част, „Короната“, излиза чак на 14-ти май 2016г.

Но когато разбрах, че „И заживели щастливо“ – книгата, обединяваща 4 допълнителни истории към „Изборът“ – предстои да бъде преведена и на български, почувствах облекчение. Вече имах с какво да запълня мислите си, докато не излезе и заключителната част на поредицата.

Благодаря много на издателство „Егмонт“ за предоставената възможност!

tumblr_o1mtqsGH6h1tgzlquo1_1280
source: selectionfandom.tumblr.com

Винаги съм обичала да чета новели или разкази към дадени романи – така получавам друг поглед върху добре познати ми събития и разбирам причините зад действията на някои от героите. Освен това чрез тях обогатявам информацията за света и персонажите, с която вече разполагам.

Кийра Кас успява по невероятен начин да ме пренесе отново в кралския дворец на Илеа, мястото, където се разиграват събитията в „Изборът“. Стилът на авторката е много лесен за четене, но в същото време и много красив. Това направи книгата страшно бърза за приключване и не по-малко завладяваща от която и да е част от оригиналната поредица. Беше ми страшно любопитно отново да надникна в света и да прекарам още малко време с любимите ми герои.

В „И заживели щастливо“ разбираме емоциите на кралица Амбърли по време на нейното участие в Избора, както и тези на сина ѝ, принц Максън, когато той трябва да вземе своето решение. Освен това можем да надзърнем в главите на Аспен, след като губи Америка, и на Марли, след като осъзнава, че не иска да се бори за сърцето на Максън.

В книгата са ни представени и няколко разказа – по един от гледната точка на Селест, Луси и Америка. Последните няколко страници ни показват какво се е случило с три участничките, след като са отпаднали от Избора.

А за тези като мен, които обичат да следят авторите в социалните мрежи и чакат с нетърпение всеки следващ техен проект, в края на „И заживели щастливо“ е приложен откъс от новата книга на Кийра – „Сирената“.

От четирите истории като че ли най ми допадна тази, посветена на кралица Амбърли. От нея научих, че дори и най-големите мечти могат да се сбъднат, стига да си достатъчно смел да ги преследваш. В новелата бъдещият крал Кларксън е представен в коренно различна светлина, което ме накара да го обикна, макар и да знаех какъв ще стане след време.

Други истории, които ми беше особено интересно да прочета, са тези от гледната Точка на Максън, Марли, както и тази през погледа на Америка две години след края на Избора. Но в никакъв случай не казвам, че останалите не бяха интригуващи за мен – всяка една от представените новели и всеки един от разказите си имаше свой собствен чар.

Особено ми се усладиха романтичните моменти, на които беше наблегнато в книгата – знам, че доста от тях са нереални и надали биха се случили в истинския живот, но не мога да отрека, че ми беше приятно да ги прочета.

Нека не забравям и прекрасните илюстрации към всяка глава – внасят положително настроение и придават на книгата цялостен и завършен облик.

„И заживели щастливо“ е подходящо четиво за всеки фен на поредицата „Изборът“, който иска отново да си върне малко от магията на двореца, официалните рокли, тиарите… Съветвам обаче да не посягате към книгата, ако не сте запознати с поредицата, защото изживяването не би било съвсем същото.

4 thoughts on “„И заживели щастливо“ от Кийра Кас

  1. страхотно ревю ♥ и въпреки че съм чела единствено първата книга от поредицата, ти току-що ме подтикна да прочета и останалите ♥ благодаря :)
    (ако не е проблем много бих се зарадвала да изразиш мнението си по първото ми ревю http://bookandhotcoffee.blogspot.bg/ :)благодаря ти предварително )

    Like

    1. Благодаря ти много за милите думи, радвам се, че съм успяла да предизвикам интереса ти :) Непременно ще прочета ревюто ти и ще ти пиша!

      Like

Вашият коментар

