One Lovely Blog Award

one-lovely-blog

Почувствах се много поласкана, като разбрах, че ЕваКали и Теди са ме номинирали за One lovely blog award. Благодаря им много!

Правилата на наградата са следните:

1. Благодари на блогъра, от когото си номиниран.

2. Копирай правилата.

3. Сподели 7 интересни факта за себе си.

4. Номинирай 15 блогъри за наградата и се подсигури, че знаят.

5. Сложи същата снимка в блога си и последвай този, който те е номинирал.

Ето ги и седемте факта за мен:

1. Повечето хора се изненадват, като им кажа, че Жени е пълното ми име. Първоначално съм щяла да се казвам Йоана, но в последствие родителите ми са си харесали буквата „Ж“ и измежду Жани, Жанет, Жаклин, Жана и Жени са избрали последното.

2. Единствената чужда държава, която съм посещавала, е Германия.

3. Обожавам да се гримирам и да експериментирам с различните видове нанасяне на сенки, очна линия и гланцове, но все още не съм открила своя собствен стил.

4. Искам да уча в чужбина след гимназията – може би в Германия или Великобритания.

5. От няколко години се занимавам с индонезийски танци и мечтая възможно най-скоро да посетя Индонезия.

6. Говоря английски сравнително добре и в момента уча немски – вторият език ми е малко труден, но въпреки това мисля, че до края на учебната година ще се справям добре :)

7. Обичам да съставям списъци. От задачи за деня до неща, които да направя, преди да достигна определена възраст.

Номинирам Зин, Миш, Вики, Ели, Вик, Йо и Лин :)

Вашият коментар

