Bye bye, 2015!

2015 беше една успешна и ползотворна година за мен. През нея изпълних много от целите си за бъдещето, споделени в този пост. В днешната публикация ще разгледам тези 365 дни откъм най-важните събития…

Нека започна с равносметка на прочетените книги – 45 от 45. За разлика от миналата година, тази ще представя само списък на романите, защото публикацията ще стане прекалено дълга, ако започна да се обяснявам за всяко четиво поотделно. Първоначално се стремях да прочета 50 книги, но в края на октомври забелязах, че няма да успея, и смених целта си в goodreads на 45. Въпреки това отново съм доволна от себе си.

„Сняг вали“ – авторски колектив

„Невъзможно бягство“, „В обгорените земи“ и „Последният кандидат“ – Джеймс Дашнър

„Приказките на барда Бийдъл“, „Куидичът през вековете“ и „Фантастични животни и къде да ги намерим“ – Дж. К. Роулинг

„Нещата, на които не ни учат в училище“ – Емил Конрад

„Сапфиреносиньо“ и „Смарагдовозелено“ – Кирстен Гир

„Междучасията на малкия Никола“ и „Малкият Никола тръгва пак на училище“ – Госини и Семпе

„Предимствата да бъдеш аутсайдер“ – Стивън Чбоски

„Разбий ме“, „Destroy me“, „Разнищи ме“, „Fracture me“ и „Възпламени ме“ – Тахара Мафи

„Елинор и Парк“ и „Фенка“ – Рейнбоу Роъул

„И всичко стана луна“ – Георги Господинов

„Хартиени градове“ – Джон Грийн

„Гръцките богове на Пърси Джаксън“, „Лабиринтът с костите“ и „Мечът на лятото“ – Рик Риърдън

„Железният изпит“ – Холи Блек и Касандра Клеър

„Безсъници“ – Пейо Яворов

„Крадецът на праскови“ – Емилиян Станев

„Изборът“, „Елитът“, „Единствената“ и „Наследницата“ – Кийра Кас

„Създадена от дим и кост“ – Лейни Тейлър

„Седморката на злото“ – Дерек Ланди

„Всички наши места“ – Дженифър Нивън

„Книга за духовете“, „Виждащият камък“, „Тайната на Лусинда“, „Желязното дърво“, „Яростта на Мулгарат“ – Холи Блек

„Островът на изгубените“ – Мелиса де ла Круз

„Как да бъдеш популярна“ – Мая ван Уейгънън

„Принцесата, разбойникът и фермерското момче“ – Александра Бракен

„Ключът на Блекторн“ – Кевин Сандс (ревю – скоро)

„The Raven Boys“ – Maggie Stiefvater (ревю – скоро)

През 2015 учех повече от когато и да е било. Първата половина на годината посещавах курсове по български и математика, през месец май направих огромен преговор на целия материал. Усилията ми, разбира се, се възнаградиха, на всичките си матури изкарах шестици (освен на тази по география) и влязох в така мечтаната немска гимназия (която се оказа по-натоварваща, отколкото очаквах). Последните няколко месеца се посветих изцяло на изучаването на немския език и макар и той да е труден, успях да запазя успеха си отличен.

През изминалата година се промених много на външен вид и по начин на мислене. През 2015 се престраших да скъся косата си от кръста до раменете и не изпитвам почти никакви съжаления. На мисленето ми голямо влияние оказаха прочетените книги, най-вече „Всички наши места“, която отвори очите ми за много неща.

В следствие на преместването в друго училище се запознах с много нови хора. Имам късмета да съм в клас, изпълнен с чудесни и талантливи деца. За само 3 месеца знам, че всички те са истински приятели. Радвам се, че макар и да съм натоварена, все още намирам време да се виждам и с хора от предишния клас :)

През 2015 блогът ми постигна огромен успех. Благодарение на тази публикация, сайтът ми беше посетен близо 1000 пъти за един ден! След това статистиките ми започнаха да растат и започнах да получавам мили коментари от съвсем непознати хора. През април ме включиха в групата на книжните блогъри, благодарение на която създадох много нови виртуални приятелства. Тази година започнах и да си сътруднича с издателство „Егмонт“. Мими, с която си общувам онлайн вече повече от година, най-накрая гостува в моя блог. И аз също написах статия за нейния, която можете да видите тук.

Вчера се върнах от най-незабравимото пътуване на 2015 – бях за 10 дни до Германия и всички те бяха пълни със смях и приятни моменти.

През 2015 успях да постигна много от целите си и научих много нови неща за живота и не само. Радвам се, че и всички вие сте част от ежедневието ми, и ви благодаря за подкрепата :) Надявам се 2016 да бъде по-хубава от 2015 и през нея да успеете да изпълните най-съкровените си мечти и желания! Честита Нова година!

4 thoughts on “Bye bye, 2015!

Вашият коментар

