Favorite music of 2015

Днес реших да разведря обстановката в блога с един малко по-различен пост на тема, на която не съм писала никога преди – музиката, която харесвам, или за да бъда по-точна – изпълнителите.

Fall Out Boy

fall-out-boy-press-2013-650b

Тях винаги казвам първи. Те са една от малкото банди, на които съм изслушала всичките албуми. Даже в момента, докато пиша този пост, тяхната музика звучи на заден фон. При Fall Out Boy няма еднообразие. Всяка една тяхна песен е различна от останалите им. Всеки следващ албум носи нови емоции. Вокалистът им, Патрик Стъмп, пише музиката, а басистът, Пийт Уенц, текстовете, които неведнъж са ме разчувствали.

„You were the song stuck in my head
Every song that I’ve ever loved“

Twenty One Pilots

img9603-1187267

Първата песен на Twenty One Pilots, която чух, не ме впечатли особено. По принцип не си падам по рап, а той присъства в творчеството им. Но след като случайно попаднах на Car Radio, мнението ми за тях коренно се промени – текстът на песента ме остави безмълвна. Интересното при тях е, че ако не се вслушваш в думите, музиката им може да те подтиква да танцуваш. Ето и един отличен пример за това:

„Listen, I know this one’s a contradiction because of how happy it sounds,
But the lyrics are so down“

Halsey

Halsey-1024x780

Открих Halsey наскоро, но малкото време, прекарано с музиката ѝ, ми е съвсем достатъчно, за да я заобичам. Когато слушам песните ѝ, винаги изтръпвам. Харесвам я, защото е различна. Защото музиката ѝ е подходяща за всеки, без значение какви стилове предпочита той.

„You were red and you liked me ’cause I was blue
You touched me and suddenly I was a lilac sky
And you decided purple just wasn’t for you“

Imagine Dragons

Imagine_Dragons_2013

Imagine Dragons са първата група, по която се вманиачих. За дълго време не можех да спра да слушам албумите им. Харесва ми как някои техни песни са бавни и успокояващи, а други – такива, на които ти се иска да пееш с целия си глас и да танцуваш. По едно време забравила бандата, но точно тогава излезе новият ѝ албум Smoke + Mirrors с завладяващи песни като тази по-долу.

„Statues and empires are all at your hands,
Water to wine and the finest of sands.
When all that you have’s turnin stale and its cold,
Oh you’ll no longer fear when your heart’s turned to gold.“

Бих се радвала, ако ми препоръчате някои от вашите любими изпълнители и групи :)

4 thoughts on “Favorite music of 2015

    1. Благодаря ти за коментара!
      И аз харесвам тези групи, но за жалост все още не съм слушала много от творчеството им – време е да се запозная с малко нова музика, ще се възползвам от идеите ти :)

      Like

Вашият коментар

