TBR до края на 2015

IMG_20151021_171525Още със записването си в немската знаех, че времето ми за правене на любими занимания като четене, писане и снимане ще бъде ограничено. Това, което не подозирах обаче, беше, че това време съвсем ще изчезне и ще бъде заменено от още учене.

Книгите, които искам да прочета до края на 2015, не са много. Други блогъри си поставят толкова само за месец. Но пресмятайки времето си открих, че имам възможността да чета само уикендите и ваканциите, а те изобщо не са ми достатъчни, за да се запозная с всички романи, които искам.

Номер едно в списъка ми е „Огненият престол“ на Рик Риърдън – притежавам книгата от вече повече от година. Бях я преполовила преди време, но отново заради училище ми се наложи да я оставя. Искам да завърша, защото първата част от трилогията („Червената пирамида“) много ми допадна и ми е любопитно какво се случва по-нататък с героите.

Следващата книга е „Сянката на змея“, продължението на „Огненият престол“ и заключението на поредицата „Хрониките на Кейн“.

„Бунтовници“ от Вероника Рот отдавна ме чака на рафта. На поне пет пъти съм я започвала и спирала на 30-тата страница, защото ми се струва бавна в сравнение с първата част „Дивергенти“. Искам скоро да разбера съдбата на Трис и Фор, и да стигна до така мразената от някои и обичана от други „Предани“.

„Град от кости“ на Касандра Клеър ми е подарък за миналата Коледа и хиляди пъти съм я отлагала, най-вече заради новоизлезли продължения на поредици. Ще я започна възможно най-скоро.

Номер пет в списъка ми е „Игра на тронове“ на Дж. Р. Р. Мартин. Препоръча ми я приятелка с много добър вкус, затова имам големи очаквания.

„Домът на мис Перигрин за чудати деца“ и „Градът на гладните“ са нови попълнения в библиотеката ми. Досега не съм чела истории от подобен тип и ми е интересно дали ще ми допаднат.

Ентусиазирана съм за „Алена кралица“, защото Йо много я хареса, а с нея четем сходни жанрове. Нека не забравям и прекрасния арт на корицата, който беше първото нещо, което ми прикова вниманието към нея.

„The Raven Boys“ си я купих с ваучера от Хеликон. Чувала съм много добри неща за нея и още  от първите изречения звучи обещаваща.

Книги, които мога да започна, ако евентуално приключа с тези:

  1. „Медната ръкавица“ – Касандра Клеър и Холи Блек.
  2. „Желязното дърво“ и „Яростта на Мулгарад“ – Холи Блек и  Тони ДиТерлизи.
  3. „Гръцките герои на Пърси Джаксън“ – Рик Риърдън.
Вашият коментар

