„Принцесата, разбойникът и фермерското момче“ – Александра Бракен

Преди да започна с ревюто, трябва да уточня, че досега никога не се бях интересувала от историята на междузвездните войни. Не бях довършила нито един от започнатите филми по една или друга причина. Смятам, че е било така, защото не съм била запозната достатъчно със света и героите. Александра Бракен определено успя да запали интереса ми към тази нова за мен галактика.A_New_Hope_Farm_Boy_Cover„Принцесата, разбойникът и фермерското момче“ е преразказ на познатия на много хора филм „Междузвездни войни: Нова надежда“. Трудно е да се предаде вече известна история, по такъв начин че да задържи вниманието на читателите и до последната страница, но според мен авторката се се справила отлично със задачата. Книгата се прелиства наистина бързо и те държи под напрежение през цялото време.

А споменах ли, че четивото е всъщност графичен роман? Изобилстващите илюстрации помагат за по-лесното обрисуване на случките, които ни представя Александра Бракен. Направени са от  Iain Mccaig и най-често представляват картини на героите, на космически кораби и на малки части от безкрайната галактика. Според мен илюстрациите са чудесно допълнение към пленителната история за Лея, Хан Соло и Люк.

Стилът на авторката е оригинален и запомнящ се, защото от всяка една думичка си личи с каква любов пише за света и за героите на „Междузвездни войни“.

Харесва ми как освен галактическата е представена и личната борба на героите – всеки от тримата иска да покаже, че е много повече от това, за което го намират останалите.

„Принцесата, разбойникът и фермерското момче“ е история за съдбата, за силата и за това как героите могат да се появят и на най-неочакваните места.

Препоръчвам романа на всеки фен на филмовата поредица, който иска още веднъж да преживее вълненията от „Нова надежда“, но по различен начин. Книгата е подходяща както за малки, така и за големи, и може да бъде чудесен старт на една нова мания. С нетърпение очаквам излизането и на останалите две части. Любопитна подробност за тях е, че са написани от други автори.

Благодаря на издателство „Егмонт“, че ми предоставиха предварително копие от книгата! Който иска да си я купи, може да я намери по книжарниците от тази събота – 10.10.2015 :)

One thought on “„Принцесата, разбойникът и фермерското момче“ – Александра Бракен

Вашият коментар

