Chris Pratt Book Tag

jurassic-world-chris-pratt
Тъкмо се чудех за какво да пиша след ревюто на поредицата „Изборът“, когато разбрах, че Кая ме е предизвикала да отговоря на въпросите от book тага, вдъхновен от Крис Прат. Харесвам актьора, но не съм гледала много от филмите, в които участва. Фаворит ми е „Джурасик свят“, който съчетава в себе си приключения, любов, приятелство и в същото време те учи на интересни неща за динозаврите. Нямам представа кого да предизвикам, затова отправям покана към всеки фен на Крис Прат.

1.Guardians of the Galaxy: Любима група герои – За да не се повтарям с други book блогъри, няма да отговоря Хари, Рон и Хърмаяни. След много размисли се спрях на Лио, Пайпър и Джейсън от поредицата „Героите на Олимп“ – един невероятен екип.

2.Andy Dwyer: Герой или книга, който/която харесваш въпреки недостатъците – „Последният кандидат“, част 3 от „Лабиринтът“. Макар и да имаше много неща, които да ми липсваха, аз смятам, че е един прекрасен финал на завладяваща трилогия като тази.

3.Anna Faris: Любима двойка – Отношенията между Пърси и Анабет са толкова объркани и в същото време очарователни. Несъмнено са една от любимите ми двойки!

4.Chris Evans: Любимо приятелство – Приятелството между Хари и Хърмаяни винаги е било на първо място в личната ми класация! А в последната книга от поредицата „Хари Потър“ то става с пъти по-силно и красиво.

5.Jurassic World: Лош герой – На вълна „Изборът“ съм, затова ще кажа крал Кларксън, който се държи доста грубо и взискателно със сина си Максън и с Америка.

6.The Lego Movie:  Книга, която не получава достатъчно внимание – Е, в моя случай е трилогия – „Книги на началото“. Много харесвам света, героите, сюжета. За жалост почти няма с кого да обсъждам четивата.


7.Everwood: Книга, която си прочел/а преди да стане популярна – Имам чувството, че това е „Рубиненочервено“, която много хора започнаха да четат в последно време.


8.Transformation: Най – добро развитие у персонаж – Без съмнение Джулиет от поредицата „Разбий ме“ претърпява най-добрата възможна промяна и от страхливка, както тя сама се нарича, става силна и уверена в себе си.
Вашият коментар

