BookTube-A-Thon 2015 Wrap Up

BookTube-A-Thon 2015 вече е в миналото и с радост мога да заявя, че се представих успешно, прочитайки всички предварително избрани книги. В тази публикация ще споделя впечатленията си за всяко едно четиво. Поздравявам хората, които са се е включили, без значение колко книги са прочели :)


Понеделник:

Най-напред се запознах с кратката стихосбирка на Пейо Яворов от 1904 г. Наистина ми хареса, защото излага наяве неподправени човешките емоции. Стихотворенията на автора са кратки, но съдържателни – показват жестоката реалност в живота.

Книга втора – „Destroy me“ на Тахере Мафи. Историята в нея е разказана от името на Уорнър, което ни позволява да вникнем в неговите най-съкровени мисли. Също така и разбираме причината за много от на пръв поглед неоснователните му действия в „Разбий ме“. Новелата много ми хареса и я препоръчвам на всеки, който е запознат с първата книга от поредицата.

Вторник:

Следващото четиво, с което се захванах, е „Крадецът на праскови“ от Емилиян Станев – сърцераздирателна история за невъзможната любов между Елисавета и Иво, която може да просъществува само в смъртта.

Сряда:

„Малкият Никола тръгва пак на училище“ на Госини и Семпе е четвъртата книга. Четивото завърших на един дъх и то определено ме върна в сладките мигове от детството ми.

Четвъртък-Петък:

Започнах „Създадена от дим и кост“ от Лейни Тейлър с големи очаквания – книгата не ме разочарова. Героите са оригинални, светът – умело изграден. Това, което ми хареса най-много обаче, е, че действието се развива в Прага. Описанията на авторката лесно да ме пренесоха там.

Събота:

Шестата книга е „Изборът“ на Кийра Кас. Първоначално бях доста скептична, но четивото ме изненада приятно. Единственото, което все още не разбирам, е името на главната героиня – Америка Сингър, която е и певица. Сериозно ли?

Неделя:

„Седморката на злото“ от Дерек Ланди е седмата и последна книга. Четивото е наистина интересно и успя да ме грабне още от първата страница, макар и да не бях запозната със света на Скълдъгъри Плезънт. Очаквам с нетърпение момента, в който ще прочета и останалите книги от поредицата.


В рамките на една седмица прочетох 1330 страници, които са сравнително малко в сравнение с тези на други участници, но за мен са си постижение.

Осъзнах, че предпочитам да чета бавно, за да мога да вниквам по-надълбоко в книгата и посланията й. Този маратон меко казано ме стресира, защото през цялото време имах чувството, че ще се проваля. Като знаех, че ми остават 3 дни за 3 големи книги, някак не успях да изпитам същата наслада при четенето им.

Въпреки това смятам да участвам и в други маратони занапред – особено ако имат толкова забавни предизвикателства, колкото BookTube-A-Thon-а.

Ами вие участвахте ли? Ако отговорът ви на този въпрос е положителен, можете да споделите в коментарите книгите, които сте прочели :)

3 thoughts on “BookTube-A-Thon 2015 Wrap Up

Вашият коментар

