To Do-List за последните дни от учебната година

Лятото идва скоро, учебната година (за мен) свършва след две седмици и енергията ми постепенно се възобновява. След като минаха матурите и оценките ми по (почти) всички предмети са оформени, имам достатъчно свободно време, за да правя неща, които обичам. Последните дни в училище няма да са толкова натоварени, колкото бяха предишните, и няма да имаме много домашни, което означава, че ще мога да върша много дейности, за които не съм имала време преди изпитите. Реших да подредя идеите си в списък, който ще споделя тук…


Отново ще…

1. …спортувам често:

3162bf6904ecc2b3a4f67cf0a54b01cbПо време на учебната година изобщо не си давах труда да направя няколко коремни преси или да отида да потичам. Единствено „спортувах“ в часовете по физическо, но в тях на практика само загряваме и после „играем“ волейбол (под „играем“ разбирайте, че само се редуваме да бием сервизи и изобщо не разиграваме топката). Сега смятам да отделям по около половин час на ден, за да тренирам. Обичам да съм активна, но при целия стрес преди изпитите, последното нещо, което можеше да ми хрумне да направя, бе да спортувам.

2. …се храня здравословно:

b6ce0dea419c5955c2b0335405209f0c

Когато съм под напрежение, ям много и боклучава храна. Сигурно в дните преди и след изпитите съм изяла толкова  снаксове, колкото в обикновени обстоятелства за няколко седмици. Смятам да започна да се храня по-здравословно – да наблягам на салатите, водата и храните, богати на полезни вещества, вместо на шоколада, дюнерите и така нататък. Това ще ме направи по-свежа и щастлива за лятото :)

3. …чета често:

4f3f23f057f6a49d68c8c27fcf77b2e8Имам чувството, че през май не съм прочела абсолютно нищо. Ще променя това и в следващите две седмици ще си наваксам пропуснатата доза бягство от реалността.

4. …излизам с приятели:

5d9b682c8ec645298b7836948a8714df

Тази учебна година изобщо не прекарвах достатъчно време с приятелите си. Не съм ходила нито веднъж с някой от тях до мола, до парка… искам да променя това в последните ни дни заедно и да прекарам повече време с любимите си хора от училище – защото много от тях са се ориентирали в различна от моята посока и навярно няма да имаме възможността да се виждаме често след време.

5. …пиша редовно в блога (не че някога съм):

9fe6ce2b4c00f5225685594a960dab90

Напоследък имам чувството, че не обръщам достатъчно внимание на моето малко уеб-пространство. Искам да пиша често – по няколко пъти на седмица, а не по веднъж или изобщо да не поствам, както правя сега. Все пак блогът е като растение и ще увехне, ако не му се обръща достатъчно внимание (както казвам тук).

6. …пиша често:

3dc58c848b75eacf136a99ff2af4dfae

В седми клас съм написала три-четири разказа, от които съм публикувала само един. Искам да пиша повече, да пробвам неща, които не съм никога преди (примерно бели стихове) и да публикувам по-често литературните си опити в блога.


Това са целите, които съм си поставила до края на тази учебна година. Какви са вашите? Ще се радвам да прочета коментарите ви.

ПП Всички снимки са взети от Pinterest.

Вашият коментар

