Как се виждам след 10 години

Тази сряда в час по технологии попълвахме въпросник. Задачата беше да използваме въображението си, за да напишем как се виждаме след 10 години – през 2025. 

Разбира се, от целия клас бях най-ентусиазирана и веднага се захванах с отговорите на въпросите…

cc26c30fa405ac4002ee969562a357dd

1. Къде живееш?

Мечтая си да живея в чужбина, но да имам възможността често да се връщам в България. Или пък да имам отделни апартаменти в различни държави, за да мога да „прескачам“ от място на място, когато искам да сменя обстановката.

2. Домът ти голям ли е или малък? Колко стаи има? Какви са техните функции? Кое е любимото ти помещение?

Домът ми е малък, но уютен. В него има общо пет стаи: две спални – едната за мен и другата за гости, всекидневна, кухня и специално помещение, в което работя. То е най-уютното от всички  и ми служи като „писателско кътче“. В него мога да пиша историите си и блог постовете си. Стаята се намира от северната страна на дома ми и е добре осветена, за да мога освен като „писателско кътче“ да я използвам и като фото-студио. Обзаведена е в бяла гама и атмосферата в нея е хармонична и вдъхновяваща.

3. Сам/а ли живееш? Имаш ли семейство? Ами домашни любимци?

През по-голямата част от 2025 ще бъда на 23, затова предполагам, че ще живея сама. Сама с домашния си любимец, за предпочитане – куче.

4. Какво работиш? Как протича обичайният ти работен ден?

Аз съм писател, блогър, влогър и фотограф. Типичният работен ден протича в специалната ми стая, където пиша истории/блог постове, правя видео клипове за youtube канала си или снимам. Понякога пътувам, за да черпя вдъхновение за разкази и публикации, за да създавам клипове и снимки.

5. Как прекарваш свободното си време?

Чета; играя си с домашния си любимец; стоя пред компютъра си.

6. Какво си постигнал/а?

Работя това, което обичам да правя, и живея щастливо.

7. Изброй пет неща, които трябва да сториш, за да се сбъднат мечтите ти:

  1. Завърши немска гимназия (и научи още няколко езика).
  2. Завърши престижен университет.
  3. Пиши повече.
  4. Пиши повече в блога.
  5. Снимай повече.

Ще ми бъде интересно да разбера вие как се виждате след 10 години. Който иска, нека остави отговор като коментар :)

Приятна вечер!

4 thoughts on “Как се виждам след 10 години

Вашият коментар

