Perks of being a shortie

Всеки го знае – ниска съм за възрастта си. Или просто другите са прекалено високи. Въпрос на гледна точка.

Но със завидните си 148 сантиметра спокойно мога да заявя, че вече знам какви са и положителните страни на това да нисък.

Ще си изготвя списък от 10 точки с това какво му е хубавото на това да си по-дребничък от останалите. Може и да спомена някои недостатъци, но те (със сигурност) ще са по малко. Е, нека започвам!
tumblr_m1zrk5A4vS1r1hs5lo1_500

1. Мислят те за по-малък – не че се чувствам толкова стара, че да ми е приятно като ми кажат, че приличам на десетгодишна, но пък сигурно бих помислила това за комплимент след време.

2. Можеш да пазаруваш от детския отдел на магазините – да бъдем честни – в някои случаи в детското има много по-голям избор на модели и цветове. А това е голям плюс – особено, ако си по-дребничък и не обичаш скучните сиви дрехи, които се предлагат в изобилие в дамското.

3. Повечето (да не казвам всички) момчета са по-високи от теб – което значи, че няма да имаш проблеми с намирането на перфектния за теб.

4. Което ме отвежда до твърдението, че повечето момчета харесват ниски момичета. (или поне така се говори)

images

5. Можеш да носиш обувки на висок ток, без да се чувстваш като гигант – и понякога  дори и никой не забелязва, че си на платформи, да кажем. Знам го от личен опит.

6. Можеш да поносиш дрехите си повече – всички имаме дрехи, които обожаваме и които не искаме да ни умалеят. Е, това един от плюсовете на ниските момичета (а защо не и момчета!) – можем да носим поносим любимата си блуза още около година!

7. Не се притесняваш, че леглото ти може да стане прекалено късо – лично аз познавам момиче, което твърди, че краката му скоро ще се намират изцяло извън леглото – но ние, ниските хора, нямаме основание да се притесняваме за такива неща.

8. Никога няма да има гневни хора в театъра/киното, твърдящи, че си им пречил да виждат – освен ако не се намираш в детския куклен театър, може би.

9. Можеш винаги да преправиш дънки/панталони, които са ти по- дълги – което означава, че дори и да си харесаш нещо по-голямо, пак можеш да си го купиш!

10. „Преди се притеснявах заради височината ми, но после си казах: Зарежи! Аз съм Хари Потър!“ – Даниел Радклиф Това, че си нисък, не значи, че си различен – хората те харесват заради това, което си (пък и дребничките винаги са част от центъра на компанията ;)

Макар и на пръв поглед да ми изглеждаше лесна за писане, темата ми отне доста повече от очакваното време; със сигурност има още неща, за които просто още не се сещам, но ще допълня някога, ако потрябва :)

И един разведряващ цитат, който ще публикувам на английски, защото с превода си губи смисъла:

People grow up until they become perfect. Some of us just didn’t take that long.

Вашият коментар

