#100happydays #day100

Макар и че последният ден на предизвикателството беше на 30ти август, чак днес намерих време да споделя снимки от него. Е, нека да започвам:

Скоро се сдобих с нов телефон. И да, камерата му е много добра.
Скоро се сдобих с нов телефон. И да, камерата му е много добра.
Понеже братовчедка ми имаше рожден ден, посетихме Бургас за 3 дни. Това е едно автобусче, което бях обещала да снимам миналата година. Отметнато.
Понеже братовчедка ми имаше рожден ден, посетихме Бургас за 3 дни. Това е едно автобусче, което бях обещала да снимам миналата година. Отметнато.
Метърът на детската площадка. Не съм пораснала особено от миналата година :'D
Метърът на детската площадка. Не съм пораснала особено от миналата година :’D
Интересна находка - в морската градина има какви ли не хора, но този се отличаваше - това на снимката е конструираният от него "хеликоптер".
Интересна находка – в морската градина има какви ли не хора, но този се отличаваше – това на снимката е конструираният от него „хеликоптер“.
Докато се разхождахме из морската градина, един човек с интересна камера на гръб ни засне, след което каза, че е служител на Гугъл и заснема Street View. Ако скоро видите две бягащи момчета, разсеяно момиче с телефон и мъж и две жени в програмата, да знаете, че това сме ние ;)
Докато се разхождахме из морската градина, един човек с интересна камера на гръб ни засне, след което каза, че е служител на Гугъл и заснема Street View. Ако скоро видите две бягащи момчета, разсеяно момиче с телефон и мъж и две жени в програмата, да знаете, че това сме ние ;)
Посетихме пясъчните фигури. Нямаше как без тях. Това е фигурата, която най-много ми хареса.
Посетихме пясъчните фигури. Нямаше как без тях. Това е фигурата, която най-много ми хареса.
Странно е как в голям град като Бургас понякога е трудно да откриеш дори и един магазин за цветя. За това растение се лутахме поне 20 минути.
Странно е как в голям град като Бургас понякога е трудно да откриеш дори и един магазин за цветя. За това растение се лутахме поне 20 минути.
Рожденият ден на братовчедка ми мина супер, но нямам много хубави снимки оттам. Тази е от следващия ден, когато излязохме на разходка из града заедно.
Рожденият ден на братовчедка ми мина супер, но нямам много хубави снимки оттам. Тази е от следващия ден, когато излязохме на разходка из града заедно.
Трудно е да се усмихнеш, след като си станал с краката нагоре. Това мое творение ще нарека - Опит за усмивка :D
Трудно е да се усмихнеш, след като си станал с краката нагоре. Това мое творение ще нарека – Опит за усмивка :D
...
Технически вече съм обиколила света. Отметнато (наполовина)
Технически вече съм обиколила света. Отметнато (наполовина)
На 30ти аз и моето семейство се сбогувахме със семейството на вуйчо ми. Стана ми тъжно, когато братовчед ми ми каза "Чао! До другата година!", но така се налага. Последният ден от предизвикателството беше много емоционален за мен и мисля, че разбрах смисъла на #100happydays. Да намираш щастието, дори и денят ти да не е от най-хубавите. Да обръщаш повече внимание на малките неща. Да не забравяш, че радостта, е най-важното нещо от ежедневието ти. Щастлива съм, че съм една от само 29% хора успели да го завършат. И сега казвам край с тази песен:
На 30ти аз и моето семейство се сбогувахме със семейството на вуйчо ми. Стана ми тъжно, когато братовчед ми ми каза „Чао! До другата година!“, но така се налага. Последният ден от предизвикателството беше много емоционален за мен и мисля, че разбрах смисъла на #100happydays. Да намираш щастието, дори и денят ти да не е от най-хубавите. Да обръщаш повече внимание на малките неща. Да не забравяш, че радостта, е най-важното нещо от ежедневието ти. Щастлива съм, че съм една от само 29% хора успели да го завършат. И сега казвам край с тази песен:
Вашият коментар

