#100happydays (day 1st)

Вдъхновена от един блог и от предизвикателството да съм щастлива цели 100 (!!!) дни, реших да се включа и да видя дали ще успея да отразявам всеки ден нещата, които ме правят радостна.

Тъй като не ми се спами в блога, ще публикувам на всеки десет дни пост, който ще включва 10 снимки, а за да не се отклонявам от предизвикателството все пак, ще качвам снимката за определения ден на Фейсбук страницата на блога с хаштаг #100happydays.

***

Нещото, което днес ме направи щастлива, беше чаша с топло мляко и един мъфин. Колко малко му трябва на човек, за да се зарадва! Поради необяснимата причина, че се събудих в 5 часа сутринта, а закуската ми бе сервирана чак в 10 (!!!), изпитах неописуемо удоволствие като изядох лакомо кексчето си. *обича да яде*

Друго нещо, което ме направи щастлива днес, беше, че тате склони да ми купи най-яките къси панталонки, които съм виждала – после 1-2 часа се разхождах вкъщи с тях изпробвайки ги с различни топове :)

Третото нещо, което ме зарадва на днешния ден, беше, че започнах предизвикателството :)

А ето я и снимката за деня:

DSC08696-768x1024

Поздравявам всички, които се чувстват щастливи днес с тази песен :)

За повече информация относно предизвикателството – 100happydays.com

Вашият коментар

