Зелено училище в Сандански

Всички изгаряхме от нетърпение, докато чакахме автобуса и определено много се вълнувахме, качвайки се на него.

Цели 5 дни без родители, заедно с приятели и сред природата. Какво повече?

Тези дни бяха изпълнени със смях, забавления и емоции, приятелство, щастие и безгрижие…

Ден 1

Първо посетихме местността Рупите и дома на известната пророчица Ванга. Това място е много красиво, с няколко минерални извора и въздействаща природа.
После се нанесохме в хотела. През нашия прозорец се разкриваше уникалната гледка от Сандански.
След кратка почивка в хотела се разходихме из парка на града. Там видяхме интересни неща, като например къщичка, която макар и красивата си външност, се използва като барака :D
В този парк могат да се видят много красиви местенца като водопадчета…
… почти незабележими стълбички….
…и места с панорамни изгледи.

Ден 2

Паркът бива прекосяван от малка рекичка, над която се издигат много и красиви мостове.

Ден 3

Повечето от времето си прекарвахме в парка. Това са двама мои съученици пресъздаващи Титаник! :D
Повечето от времето си прекарвахме в него. Двама мои съученици се опитаха да пресъздадат Титаник! :D
...

Ден 4

В парка може да се види и мини-копие на къщичката на Баба Яга с много интересни детайли.

Ден 5

През този ден не съм снимала, но за сметка на това преживях нещо незабравимо!

Това беше последният ден в Сандански и затова след обяд освободихме хотела, за да се прибираме към София.

Първите два автобуса пристигнаха в 13:00ч и в 13:10ч, но от третия следа нямаше. Накрая се оказа, че има повреда и че трябва да изчакаме около 3-4 часа, докато дойде друг автобус от София, за да ни прибере.

Макар и неочакваната изненада си прекарахме супер през тези бонус часове в хотела и накрая се завърнахме благополучно в София.

***

Това беше уникално изживяване и винаги ще си спомням за него с усмивка! :)