My Bucket List

Всички си имат мечти. Някои само по една, други – неизброими. Хубаво е да се мечтае – това те откъсва от реалността, прави те по-щастлив, а кой знае – някой ден мечтите могат да се превърнат в истина. Аз съм такъв човек- и дори си имам ‘to do’ или така наречения ‘bucket list’ , който искам да изпълня в следващите 20 години от живота ми. :)


1. Започни да си водиш блог – готово. Преди много години (през 2008) мама си направи блог, който с времето ставаше все по-популярен, интересен и увлекателен. От много отдавна тайничко си мечтаех и аз да си имам свой – и ето, че тази мечта се сбъдна на 12-ти май 2013 година. Оттогава блогът ми е бил посещаван около 700 пъти, с най-много 15 души на ден и 6-има онлайн. Знам, че това не може да се сравнява с наистина известните и четени блогове, но все пак си е едно добро начало за ученичка от 6-ти клас като мен :)

2. Събери 100 фена – почти готово – засега 62/100. Когато създадох блога си едновременно с това и направих Фейсбук страницата му, през която следя колко хора ме четат и популяризирам постовете си, както всеки съвременен блогър ;)

3. Започни да ходиш на уроци по математика и БЕЛ – не определям това като мечта, но го смятам за нужно. Все пак след около година и половина ще имам изпити и кандидатствания и желая да съм подготвена.

4. Влез в 91 НЕГ – много искам да изучавам немски и някой ден да отида в Германия. Немският език е труден, но и много интересен (знам го, защото го уча в училище) и затова смятам, че ще бъде добре да подобря знанията си в тази област след 7-ми клас.

5. Учи немски и френски – според мен това са два много красиви езика и ще се радвам да ги науча, а и не само тях – ще бъда щастлива да знам много езици :)

6. Притежавай професионален фотоапарат – всеки фотограф започва от сапунерка или телефон и затова искам като стана достатъчно добра, да си купя Никон ;)

7. Намери някого, когото много обичаш – любовта е красиво нещо – все някой ден ще ми се случи да се влюбя истински и любовта ми да бъде споделена…

8. Следвай в немски университет – желая качествено образование и добре платена професия, затова искам да уча в Германия.

9. Завърши – кой не иска да приключи училище веднъж и завинаги? Край на ученето, вече използване на знанията в практика xD

10. Имай прекрасна сватба – като гледам големите и пищни сватби по TLC ми става смешно – хората харчат цяло състояние, за да бъде всичко скъпо-прескъпо и накрая парите им се оказват прекалено малко. Под „прекрасна“ имам предвид малка и с мярка.

11. Имай две деца – децата са прекрасно нещо и много се чудя на хората, които не искат – вярно е, че се изискват много грижи и разходи, но после ще бъде много приятно.

12. Стани фотограф (и писател) – за фотограф вече не съм много сигурна. Наистина е прекрасно хоби, но само хоби. Искам да се занимавам с писане на книги, романи, разкази и пътеписи, които да се харесват на хората…

13.  Живей в малко немско градче – родена съм и съм израснала в София, но обичам мира и спокойствието.

14. Притежавай къща в него – апартамент – добре. Къща – още по добре. Искам голяма къща, в която да има място за всеки и всичко! (+ един кокершпаньол – вярно е, че ме е страх от кучета, но какво пък?)

15. Живей щастливо – мисля, че това мога да го отметна още сега, защото намирам живота си за такъв. Заобиколена съм от любимите си хора, имам много приятели (някои от които в Индонезия!) , добри оценки – какво повече може да иска човек?

Вашият коментар

