Пърси Джаксън и боговете на Олимп

percy-jackson

В началото на месеца започнах да чета поредицата на Рик Риърдън „Пърси Джаксън и боговете на Олимп“. Истината е, че този автор е наистина добър – всичките му книги са толкова увлекателни, че се прочитат за по ден-два. И тъй като не съм писала отдавна, реших да представя тези пет книги в блога си.

Скоро осъзнах колко много спойлери давам в някои от ревютата си, затова ще представя книгите по друг начин – по начина по който съм ги усетила, вместо да разказвам какво се случва във всяка една от тях.

Истината е, че поредицата много ме впечатли – като пръв почитател на фентъзи жанра, смятам, че тези книги са едни от най-добрите произведения в стила писани някога – редом до Хари Потър и Властелинът на пръстените.

Харесва ми начинът, по който са оплетени съвремието и гръцката митология, иска ти се да повярваш, че всичко е истина. Все още се надявам да се запозная с някое сатирче, което да ми покаже, че света, който Рик Риърдън така умело е създал, е истински.

Както ми се иска да повярвам, че совата ми за Хогуортс просто е сбъркала адреса ми, носейки писмото от училището…

Та да се върна към темата – макар и на пръв поглед всеки човек да си мисли, че това е поредното детско фентъзи, след като прочете книгите, той ще си промени мнението.

Защо ли?

Защото сюжетът на историята показва на читателите какви трябва да бъдат истинските приятели, каква трябва да бъде истинската и чиста любов.

И под любов имам предвид любовта между приятелите, обичта към моментите, които си изкарал заедно с тях и незабравимите спомени, които сте споделили.

Препоръчвам на всеки, който още не се е запознал със света на Пърси Джаксън, бързо да изтича до библиотеката и да се снабди с петте книги.

Няма да съжалява.

Вашият коментар

