10 Photos from the 10-Day Photo Project

Ден 10ти от морето. Фото проектът ми завършва днес.

10 теми. 8 изпълнени. 2 – не.

И ето ги резултатите:

Две. Пъпче + копче : ) Не е чифт, но е симпатично...
Две. Пъпче + копче : ) Не е чифт, но е симпатично…
Нещо, което обичам да правя - да рисувам в пясъка! Лято 2013 ; )
Нещо, което обичам да правя – да рисувам в пясъка! Лято 2013 ; )
Емоция - не знам дали точно се вписва в темата, но снимката ме радва - какво ми пречи да я пусна?
Емоция – не знам дали точно се вписва в темата, но снимката ме радва – какво ми пречи да я пусна?
Автомобил - как е?
Автомобил – как е?
Нещо в ръката... слънцето : )
Нещо в ръката… слънцето : )
Някой в гръб... това са мама и братчето ми, уловени разхождайки се в нивата точно по залез...
Някой в гръб… това са мама и братчето ми, уловени разхождайки се в нивата точно по залез…

Панделката е пропусната. Модели много, време – малко.

***

Поп арт. И той е пропуснат – много се изкушавах да отида да снимам едни „автобусчета“ от бетон по главния път в Бургас, с рисувани хора, които се подават през рисувани прозорци „возени“ от рисуван шофьор, но тази моя мечта не се осъществи (за жалост).

***

Ограда. За късмет мястото където отседнахме има хубави огради и решетки и тази тема нямаше как да бъде пропусната : )
Ограда. За късмет мястото където отседнахме има хубави огради и решетки и тази тема нямаше как да бъде пропусната : )
Нещо романтично - любимата ми тема! Определено тази е най-хубавата снимка от този фото проект!
Нещо романтично – любимата ми тема! Определено тази е най-хубавата снимка от този фото проект!
2 thoughts on “10 Photos from the 10-Day Photo Project

  1. Продължавай да снимаш -запечатвай лятото, такова каквото го изживяваш – забавлявай се, без да ти е самоцел. Имаш поглед, развивай уменията си.
    Любимо ми е „копче и пъпче“ :)
    Добър контажур с колата, само дето ми се иска да е цялата, предполагам условията не са го позволявали.
    Оградата ми харесва :)
    Обаче… защо ми се струва, че три от снимките са правени по едно и също време ;) Някой в гръб е добра като идея – предният план е в повече и фигурите изглеждат дребни…
    Успех!

    Like

    1. Благодаря за съветите и препоръките! Ще се постарая да ги спазвам и ще снимам повече за да напредвам : )

      Like

Вашият коментар

